• Facilitaire Zaken

  • De commissie Facilitaire zaken zorgt ervoor dat alle materialen en voorzieningen die nodig zijn voor trainingen en wedstrijden voor elkaar zijn. Dit zijn belangrijke mensen voor de club, die veelal achter de schermen actief zijn. Onder facilitaire zaken vallen onder andere:

    • Materiaal- en kledingbeheer
    • Wedstrijdsecretariaat
    • Stewarding (wedstrijden Flevo Boys 1)
    • Scheidsrechterbegeleider

    Materiaal- en kledingbeheer

    Bij Flevo Boys zijn ruim 1.000 ballen per jaar in omloop. De wedstrijd- en trainingsballen en waterzakken worden uitgegeven en onderhouden door materiaalbeheerders: Thomas Hoeksema, Jan de Boer en Joost Cornelis. Ben je een (trainings)bal kwijt of is deze beschadigd, meld het even bij deze materiaalbeheerders. Zij lossen het voor je op. Nieuw is dit seizoen, dat zijn, elke donderdagavond aanwezig zullen zijn op het sportpark vanaf 19:30 uur onder de tribune. De tenues, hesjes, coachjassen (en eventueel) inloopshirts worden beheerd door de kledingcommissie: 

    • Jennifer de Waal 06-43214757
    • Sonja Heddes 06-20314113
    • Mella Schillemans 06-40575083

    Ieder jaar worden de ALLE materialen en kleding ingenomen en het nieuwe seizoen weer uitgegeven.

    Planning en oefenwedstrijden

    Wout Jongman is verantwoordelijk voor de planning van de thuiswedstrijden bij Flevo Boys. Hij maakt wekelijks de indeling van de velden en kleedkamers.

    Stewards

    De functie van Veiligheidscoördinator van Flevo Boys is vacant. De taak is het toezien op orde handhaving. Tijdens de wedstrijden is het bijvoorbeeld verboden om glas en alcohol op de tribune mee te nemen uit de kantine. Grote voetbalevenementen valt onder de verantwoordelijkheid van veiligheidscoördinator Jan Jongman.

    Scheidsrechterbegeleider

    Als Flevo Boys 1 thuis speelt, ontvangen we het arbitrale trio. Dit zijn de scheidsrechter en de grensrechters. Zij hebben voor, tijdens en na de wedstrijd een prima verblijf bij onze vereniging.